laattajuttu

moi vaan.

Ja nyt kyseessä ei sitten todellakaan ole mitään oksupoksu juttuja. Ollaan nimittäin ko. ällötykseltä vältytty jo hyvä aikaa..

Ehdin viikonloppuna, poikkeuksellisesti, katsomaan innon.. Ja se olikin hyvä homma. Näin nimittäin niin mun tyylisen keittiön. Ja eritoten laatoituksen. Tällaisen mä haluan. Tai siis me. Tottakai.. Eikös se mee niin, että se mitä mä haluan, tahtoo mieskin :D Eheh.

Kuva kertokoon kaiken. Ja otokset on muuten lainattu täältä.







Voi plääh muuten. Mieletöntä säätöä meneillään.. Tän siitä saa kun on monta lusikkaa samassa sopassa.. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Toivottavasti.. Ja että mihinköhän edellinen liittyy?? No raksaan tietty... Mutta ei niistä kuvioista täällä sen enempää. Mä kun en aikonut tehdä tästä raksablogia.

Nyt taidan mennä tekemään huomisen ruuan valmiiks. Myös muutama muu arkinen askare odottaa tekijäänsä... Illalla taidan palkita itseni pussillisella karkkia.. Ei tää syyspömpän kadotus oikein onnistu.. Mutta, who cares.


Uudella innolla ja paremmalla tuulella (toivottavasti)  seuraavan kertaan.

See ya
post signature

Kommentit

  1. On kyllä kiva keittiö! Ja laatoitus hyvännäköinen, hih, meillä just tuollee tiililadonnassa laatat. Jos huvittaa, kurkkaa keittiöpostaus viime vuoden marras-/joulukuulta.

    VastaaPoista
  2. Terhi kävinkin kurkkaamaassa sun keittiöpostausta!! kivan näköistä teillä...


    Riitta Sinikka: mun mielestä kans!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti