mineraalia nassulle

Mineraalimeikit on mulle aiheena ihan outo. Meikkipussini koostuu ihan tavallisesta kosmetiikasta, lumenesta ja muista markettimeikeistä. Anoppi on joskus ostanut mulle lahjaksi Dermosilin tuotteita, ja olen niistä tykännyt. Niinpä päätin tilata itselleni mineraalipuuterin sieltä.

Käyttökokemusta mulla on tuotteesta parin päivän verran. Mutta se jo riittää kertomaan tärkeimmän: tosi hyvä hinta/laatusuhde. Purnukan hinta oli siinä kympin tienoolla. Eli ei paha. Mitä tulee puuteriin, niin suosittelen. Väri on just hyvä, ja tuote pysyy naamalla ongelmitta työpäivän verran. itseasiassa ihan iltaan saakka. Puuteri on myös tosi helppo levittää. Plussaa siitä.



Uskoisin, että tätä puuteria tulen käyttämään jatkossakin.

Mites lukijat? joko ootte löytäneet mineraalimeikkien maailmaan?

Ai niin, jos haluatte kuulla tarinoita elävästä elämästä, niin taas ois mitä jakaa. Tehtiin nimittäin mukavahko ostosreissu herra 3-veen kanssa paikalliseen hypermarkettiin... Kristus sentään. Ja vielä pitäis ostaa ne talvitamineet tolle ipanalle.. Ja ehkä vielä villakangastakkikin *syvä huokaus*. Joo, mutta kumpparit löyty. Ja yhdet toiset kengät. Niistä myöhemmin.. Ja olis yks asukin plakkarissa. Siitäkin, no tietty myöhemmin.

nyt mä meen hermolomalle tonne sohvan pohjalle.

post signature

Kommentit