clip on


moron.

Kaikki vakkarilukijat sen jo tietääkin, että haaveilen about joka toinen viikko pitkistä hiuksista ja sitten niillä väliviikoilla lyhyistä.  Onneksi pulmaan on tosi tosi kätsy ratkaisu. Idean pidennyksiin bongasin muistaakseni Emilian ja Nooran blogeista. Edellisessä postauksessa esitellyn ponnarin lisäksi olen hankkinut clip-on pidennykset.. Nämä juuri kotiutuneet clip-on pidennykset ovat mulle tällainen harjoituskappale. Ajattelin näillä halvoilla pidennyksillä kokeilla hetken.. Ja jos juttu tuntuu omalle, niin hankin paremmat tilalle.

Nämä nyt päässä olevat pidennykset ovat keinokuitua. Eivät siis kestä kihartamista tai värjäämistä.. Mutta väri onneksi mätsää aika hyvin mun "ala hiuksiin" eli niihin mitä tuolta sivulta näkyy kun tukka on kiinni.  Pientä kerrostamista uusi tukka vaatisi ehkä osakseen, jos sitä pitää auki.. Kokemuksesta voin kuitenkin sanoa, että edes pitkähiuksisena mun hiukset ei olleet koskaan auki.. olen siis ponnari ihminen. Ja siihen tarkoitukseen tämä systeemi sopii loistavasti..

Ehkä paras juttu näissä on huollon helppous.. Eli tukan voi ottaa urheillessa ja saunoessa pois.. Ja sitten kun hiukset on pesty ne saa kuivua omia aikojaan.. Ei siis tarvitse pelehtiä föönin kanssa tai nukkua märillä hiuksilla-.

Itse tykkään näistä super paljon. Ja sopii kuin nenä päähän mun "lyhyt-pitkä-lyhyt tukka" luonteelle..

uusi takkikin on päässyt käyttöön.. Eli pidin sen.


ponnarilla :D


Hiukset olen tilannut mun luottomestasta, eli ebaysta.. ja tämä koe-erä kustansi postareineen hulppeat 5 euroa.. Eli kaikki vaan kokeilemaan.. eipä mee iso summa hukkaan jos tukka ei miellytä :D


Arjen askareet kutsuu jälleen (niitä ei näköjään pääse pakoon..). Parit isänpäiväkortit pitäis myös kirjoittaa (mulla on siis vaan yks isä, mutta jotenkin toi appiukko/pappa/ukki-osaston kortituskin kuuluu mulle..) samoin ku miettiä mitä sitä leipois sunnuntaiks.. Saadaan nimittäin mun vanhemmat meille kylään ja jotain kakkua on pakko olla.. Ehkäpä teen bannofeen.. Sairaan hyvää ja makeeta..

Mut ny se on moro.

post signature


ps. älkää välittäkö bloggaajan olmin kalpeasta naamasta ja alaspäin vievistä huulista.. Mulla on nyt vaan vähän ihmisraunio olo.. Keskittykää siis hiuksiin :DD

Kommentit