keveämmin

mihin se kiva talvi nyt katosi??? Ulkona on kamala keli. Just sellanen ällöttävä loskakakka sää... Ens vuonna aion ihan saletisti paeta jonnekkin lämpimään (perheen kanssa) näitä kelejä  karkuun. Eilen jo katteltiinkin jotain reissuja.. Katotaan mihin päädytään.. Kunhan nyt saadaan toi talo ensin rakennettua.

Tänään sai vaihtaa päälle vähän kevyempää takkia.. Kuvassa näkyvä takki on löytö taannoiselta kirpparireissulta.. Kaipaa vähän tuunausta nappien suhteen, mutta muuten on loisto ostos. Ja hintakin oli varsin kohtuullinen. Alle vitosen. Ei sillä kyllä kovassa tuulessa pärjää, mutta autolla kun liikkuu niin hyvin menee... Oon mä muutakin löytänyt reissuiltani.. Niistä myöhemmin.




Ajattelin illemmalla tilata hiuksia netistä... kyllä elo pitkähiuksisena on mun juttu (tai ainakin just nyt tuntuu siltä). Ja kun kerran sain jonkun laittamaan hiukset ni mikäs siinä sitten.. Ei sillä, etteikö nää clip-onit olis hyvä ratkaisu myöskin.

Nastaa keskiviikkoa. Mä odotan jo perjantaita. Pääsen sillon keskimaan viinipullon ääreen. tiedossa ihanaa seuraa ja nollausta. Aion vetää sivistyneet perseet. Kiitos ja Anteeksi ilmaisuni. Mutta olen niin sen tarpeessa. Viimeiset pari viikkoa ovat olleet kamalat. Jokainen voi tästä päätellä miten meidän kävi tällä kierroksella. Ei kauheen positiivisesti. Että se siitä sitten... Mutta näillä mennään...


viikon jatkoja

post signature

Kommentit