toppaa tenavalle

Viime viikolla kerroinkin, että viikonloppuna oli tarkoitus hommata pojalle talven toppatamineet. Tällä kertaa homma hoitui melko kivuttomasti. Poika oli yllättävän yhteistyökykyinen.. Ja täytyy myös hehkuttaa paikallista POP:n liikettä.. Se junarata ja legokasa on loistohomma... Kun poitsu leikki legoilla saatiin samalla sovitettua vaatteet. Kätevää..

Päädyttiin tänä vuonna kokohaalariin.. Mä olin ajatellut tätä. Mutta siinä ei ollutkaan riittävän hyviä lumilukkoja... Tällä siis mennään :D

kuten kuvasta näkyy; heijastin hommat on ainakin kunnossa..


Tää pipo on supersöpö. Se oli ihan pakko ostaa. okei. Onhan se kaiken lisäks super lämmin. Ja käytännöllinenkin.




Tää mamma huokaisee nyt helpotuksesta.. Poitsun vaatekuviot on nimittäin kunnossa ens kevääseen asti. Hyvä. Just nyt on vähän muutakin projektia kuin vaatekaupoissa ravaaminen.


Jokos lukijoilla on talvitamineet kuosissa????

post signature

Kommentit

  1. Kiva kun tulit lukijakseni ja nyt minä sinun uusi lukijasi..

    kivoja vaatteita blogissasi..

    Riikka

    VastaaPoista
  2. Riikka: kiitos, ja oikein paljon tervetuloa lukijaksi!!

    VastaaPoista
  3. Mulla on viime talvena ostettu untuvatakki tuolla kaapissa odottassa niitä paukkupakkasia. Toivotaan ettei sitä tarvitse ikinä enää käytää :D Se on kyllä super ihana ja niin lämmin mut silti. Mut joo, kunnossa on ja kerrankin. Mulla ei oo ikinä aiemmin ollut vaatteita kunnon pakkasille.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti