valintoja...

Nyt on menossa mun kannalta paras aika tässä rakennusprojektissa.. Nimittäin, pintamateriaalien valitseminen.Lattian ulkonäöstä meillä on aika hyvä yhteisymmärrys, samoin makkarin seinästä ja välitilan laatasta... Mutta mitäs sitten...

Päättämättä on ainakin:
- olkkarin tapetti
- kylppärin laatat
- vessan tapettti/ maali sekä lattia
- kodinhoitohuoneen lattia + seinien väri
- pojan huoneen seinien väri
- porrasaulan seinien väri tai tapetti
- eteisein värimaailma


kuvassa oikealla oleva lautaviritelmä on lattialaatta..
Rakkautta ensisilmäyksellä <3

onhan noita.. Mä oon jotenkin hullaantunut tohon puolipaneeliin. Sitä on saatavana valkoisena johonkin.. Ehkä eteiseen tai vessaan?? Yksi hullu suunnitelma olis jättää myös eteisen kaapit kokonaan veke ja korvata ne pelkillä naulakoilla... Ja se raakalauta seinä.. Sekin pitää ympätä jonnekkin... Onneksi tulevaisuudessa saadaan sisustaa myös yläkerta, joten johonkin rakoon mä saan mun kaikki päähänpinttymäni tungettua...

Se valitsemisen  vaikeus, tiedäthän....

Onks sulla jotain päähänpinttymiä sisustuksen suhteen???

post signature

Kommentit

  1. On, mulla on päähänpinttymä ja samalla ongelma. Mä haluan olohuoneeseen sellaisesta rakennuksilta löytyvistä lavoista ( eurolava kai ? ) tehdyn sohvapöydän. Ja eihän siinä mitään, se olis helppo toteuttaa...lava vaan pitäsi hommata, käsitellä se ja asentaa vaikka pyörät jaloiksi. Ongelma tulee siinä kohtaa et tää nykyinen pöytä on niiiin ihana ja sillä on myös jotenkin kamalan suuri tunnearvo enkä pysty luopumaan siitä :D

    Sun ideat kuulostaa hyviltä....tosin vähän mietityttää et alkaisko sua joskus ottamaan päähän jos eteisessä ei oliskaan kaappeja vaan pelkkiä naulakkoja ? Mulle on köynyt näin aina kun olen johonkin avoratkaisuun päätynyt. Ne kun alkaa melkeen aina näyttämään kamalalta kaaokselta :D Toki voi olla et mä en osaa vaan pitää järjestystä sitten yllä, ehkä se teillä on toisin :)

    VastaaPoista
  2. Milma: hyvä pointti tossa naulakkokommentissa.. Meille on kyllä tulossa eteisen yhteyteen 8 neliön vaatehuone.. Eli sinne saa kyllä niitä kaappeja.. Ja saahan niitä jälkijunassakin hommailtua.. Mutta kaaoksen vaara, se on kyllä suuri.

    Ja toi lavasta tehty sohvapöytä vois olla aika ihana. ROuhea ja erilainen.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti