kevättä rinnassa.

Kevättä rinnassa. Noin niinkun vaatetuksen osalta. Kaapissa polttelee uus bleiseri ja ballerinat. Molemmat kirppikseltä löydetty. Vaan yksi puuttuu. Olen jo pitkään kaivannut ns. monitoimitoppia. Tarpeeksi siistiä kaupungille, sopivan rentoa illanistujaisiin. fiiniä teatteriin... Joku hihaton ja turkoosi olisi hakusessa. Ja silkkisenä. Se on kuulemma ihana matsku iholla.

Nyt kaipaisin teiltä lukijoilta vinkkiä, mistä voisin löytää hakemani silkkitopin (kohtuuhintaan)???? Auttakaa!!


Untitled #7



SANDY boatneck top
£30 - lkbennett.com








Minkälainen on sun kevättyyli???

post signature

Kommentit

  1. Kevät tyyli <3 ihana asia se ainakin on vaikka ei mitään käryä minkälainen se tulee taas olemaan. Mä en tykkää tällä hetkellä yhtään noista pastellisävyistä jotka tekee tulemistaan mut katotaan vaan niin mä olen verhoutunut niihin kevään tullen. Tarpeeksi kauan kun jotain kattelee niin se alkaa näyttä hyvältä.

    Ballerinoja mä venaan ja muutenkin kaikkia kenkiä mitä ei voi tuolla hangessa käyttää, bleisereitä, pitkiä neuleita "takkina" ja tietysti mun nahkarotseja.

    Niin ja sun tyyli, peukku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Milma :D

      Mä en kanssa lämpene pastelleille.. Mä tarviin "selkeitä" värejä. Just nyt väreistä suosikit on tuo konjakin ruskea ja turkoosi (ylläri). JA kuten arvata saattaa oli kevään "tyylissäkin" nämä elementit.

      Mä odotan myös että saan laittaa päälleni nahkarotsin tai bleiserin.. Ja tommonen turkoosi toppi on vaan pakko saada.

      Poista

Lähetä kommentti