asu x 2

Aurinkoista torstaita!

Meillä sairastetaan edelleen, joten nyt sitten vaan ollaan ja levätään. oon kyllä itsekkin ollut hieman väsyksissä viime aikoina, joten tekee hyvää olla kotona hoitamassa lasta. Ja onneksi säästyttiin sittenkin mahataudilta, vaikka eilen näyttikin ihan toiselta. Huh ja helpotus.

Käytiin tänään kylillä lääkärireissun verran. Ja kun kerrankin oli aikaa (ja intoa) nappasin asukuvan. Ensimmäinen kokonaisuus oli päällä kylillä, toinen asu on sitten kotiversio. Ei täällä kotosalla viitsi silkkipaidoissa hillua (ei varmaan yllätys kenellekkään).

neuletakki B young
silkkitoppi: forever 21
farkut: h&m  

tunika: vila


Vakaa ajatus olis tehdä näin kotona ollessa jotain hyödyllistä. Niinpä ajattelinkin aloittaa hommat pyykkivuoren kellistyksellä. Siitä voi kätevästi jatkaa uuniperunoiden tekoon ja viimeiseksi vielä vaatekasojen karsimiseen.. Illalla vakaa aikomus on tsekata täykkäreiden viimeisimmät jaksot, jotta pääsen viivalle missä mennään. Ja jos ehdin niin hiihtoladulle suuntaan myös (jos mies vaan kerkiää kotiin ihmisten aikoihin).

Näihin tunnelmiin.
post signature

ps. Mitä (kohtuuhintaista) vois ostaa lahjaksi 60-vuotta täyttävälle ladylle?

Kommentit

  1. Huoh. Mä on kasvanut vissiin kiinni näihin mun verkkaireihin...asukuvia katselee siis mielellään, josko niistä joskus sitten motivoituisi itsekin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla että asukuvia on kiva katsoa!! Mä tein aikanani periaatepäätöksen, että kotona ollessakin mulla on ripsaria ja siistit kuteet. Ihan vähän oon tosta lipsunut, mutta taidan olla senverran turhamainen että oon kotonakin siisteissä kamppeissa.. Mä en nimittäin osaa lähteä edes lähikauppaan verkkareissa. Ja raksavaatteissa kulkeminen nolottaa ihan sikana.

      Poista

Lähetä kommentti