hurahdus...

Ihanaa, ihanaa aurinkoista tiistaita! Tänään on ollut super ihana keli. Ja onnekseni olen siitä myös päässyt nauttimaan. Ihanaa.

Onnea on myös kuvan rievut. Olen hiukan  hurahtanut tänä keväänä bleisereihin. Ennen ne oli mulle aika no no juttu. Mutta nyt. Kaveri nauroikin viikonloppuna, että "muija on ihan oikeesti seonnut bleisereihin". niin totta. Salakavalasti kaappiin on eksynyt tänä keväänä kolme erilaista bleiseriä. Jaiks. Viime keväänä mulla oli käytössä yks ihana pellavainen yksilö. Eli yhteensä se tekee kai neljä???

1. denim jakku kirpparilta. lisää kuvia täältä 
2. kollege-jakku on hypermarketista (se vihreä)
3. kirpparilöytö (tästä olisi haussa pienempi versio, tästä kappaleesta kun olen laihtunut  ulos..)


Istuuko bleiserit sun tyyliin?

Mä odottelen täällä kaverin saapumista iltakaffelle. Joten moi taas hetkeks.


post signature

ps. sain kivan haasteen Katilta. Siihen palaan heti, kun ajatus kulkee..

Kommentit

  1. Bleiserit on ihan lemppareita ja oon tällä hetkellä super innoissani kun niitä pääsee vihdoin käyttämään. Ihana kesä ja ihanat bleiserit sulla <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti