ihan pihalla..

Mä oon ollut koko päivän ihan pihalla. Ja ihan kirjaimellisesti. Aamupalasta lähtien, ihan koko päivä oltiin ulkona. Kunnes sitten iltaruuan jälkeen maltettiin tulla sisälle. Muistona kivasta päivästä on rusketusraidat  (ja ehkä vähän punaisetkin..) ja maalitahrat. Mä oon jo niin lomafiiliksissä. Ja hyvä näin. Talo on nyt saatu maalattua ja voidaan siirtyä pihajuttuihin.JEI!

paikka auringossa

paremman puutteessa tässäkin kelpaa istua


Huomenna suunnataan isännän kanssa IKEAan. Ei ollenkaan huono tapa viettää sadepäivää. Paras siis painua unten maille.Tiedossa on ankaraa shoppailua :D

Viime aikoina on tullut muutama uus lukija remmmiin mukaan! Oikein paljon tervetuloa kaikille!!!

Nyt sinne zzz..
post signature

ps. kuinka vaarallista on olla addiktoitunut singstar peliin??? mä nimittäin olen.

Kommentit