mami go go

moiks,

täällä taas. Vähän huonossa hapessa. Mutta täällä kuitenkin. Olin eilen vähän radalla. Ja sen kyllä huomaa. Noin niinku fyysisestä olosta. Huoh. Eilisen kinkerit olivat sikäli erilaiset, että niihin sai pukeutua oikein luvan kanssa, Mulla ei todellakaan ole kovin usein mitään hienoja juhlia. Joten oli kyllä tosi kiva laittaa ykköset päälle.

Näissä mentiin.







Mekko on mulle erityisen rakas muutamastakin syystä. Oon teetättänyt sen aikoinani Thaimaassa, jossa oltiin mun miehen kanssa häämatkalla. Ja kyllähän se mieltä ylentää, että mahtuu yhä samaan mekkoon kuin kuusi vuotta takaperin. Ja vielä yhden muksun jälkeen :D

Se ois kuulkaa loma nyt!!!! En ajatellut pitää mitään blogilomaa, mutta en toisaalta kyllä mee vannomaan, että kovin usein täällä kerkiän piipahtamaan. Ellei sada koko kesää. joka tapauksessa loma on kovin odotettu ja aion nauttia siitä ihan satasella.

Mutta, nyt blogikierrokselle ja sit nukkumaan,

post signature

Kommentit

  1. Lomasta kandee ottaa kaikki ilo irti satoi tai paistoi ^^ Tuo mekko on tosi kaunis! Muistan kun mulle teetettiin aikoinaan Thaimaassa lomareissulla jakkupuku, olin jotain 12v. Oli kai optimistisesti ajateltu etten siitä ihmisenä kasvaisi rippijuhliin mentäessä, mutta toisin kävi. :D

    Hyvää lomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Maria!!!
      Juu, harva meistä taitaa pysyä saman kokoisena teini-iässä.

      Poista
  2. Hauskaa lomaa, omakin alkaa viikon päästä :)

    VastaaPoista
  3. Hienona olet ollut! Mukavaa ja lämmintä lomaa :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti