biksukausi

Mä jo luulin ettei sitä tule. Olin jo ihan varma, että pääsen käyttämään uusia bikineitä ja hellemekkoa vasta Egyptissä. Mutta mutta. Mitä tapahtuikaan. Koko aurinkoinen viikonloppu (ja tämä ilta) ollaan saatu nauttia helteestä. Kosteusprosentit on tropiikin luokkaa. Mutta mua ei haittaa. Mä niin rakastan tätä lämpöä!! Ja onni on ilmalämpöpumppu. Vaikka ulkona olis helle, on täällä sisällä mukavat oltavat.

kokolappu oli jäänyt ikävästi näkyviin, joten peitin sen..
Ei sentäs kaikkien tarvii tietää, minkäkokoisissa biksuissa käyskentelen...

Hyvissä fiiliksissä uuteen viikkoon!! Takapatio valmistuu hyvää vauhtia. ehkä jo huomenna pääsee vilvoittelemaan sinne saunan jälkeen. Kivaa.


post signature

ps. lattenainen on Facebookissa!!! Saa käytä tykkäämässä (sisko hei, käy tykkäämässä niin saan edes yhden peukun :DDD )

ps2: biksut on ostettu ennen shoppailulakon alkamista. En siis ole vielä langennut. Hyvä minä.

Kommentit