kolkyt ja risat

Hola,

Hyvää heinäkuun ekaa! Tää kuukausi on startattu juhlahumussa. Yksi vuosi taas napsahti mittariin. Tänään on nautittu hyvästä ruuasta ja vähän herkuistakin. Ihanaa kun on aihetta juhlaan.

kolkyt +
paita on tuore ostos Viron reissulta.. Vähän mulla on sen suhteen kaksijakoiset fiilarit (ekan käyttökerran jälkeen)..
Onkohan toi paita mulle sittenkin liian slimmi??

taustalla näkyvä kaaos on meidän vaatehuoneesta..
vähän on remppakamoja leviällään.-.. Ahistaa toi siivo.


Jotta ei ihan siirappiseksi mene tää touhu, niin kerrottakoon että ollaan me oltu aktiivisiakin. Pihahommat,( tai siis terassi), etenee varsin mallikkaasti. Huomaan jopa pitäväni tosta näpertelystä. Ja mikäs sitä ulkona ollessa, jos lämpötila huitelee hellelukemissa.

Eilisen juhlimiset (mulla oli tyttöjen ilta) painaa vähän silmäluomissa. Joten parasta kai mennä tutimaan (mä oon aina menossa bloggailun jälkeen näköjään nukkumaan). Katsotaan koska mä ehdin kirjoitella siitä Pärnusta... Ens viikoks on luvattu niin mahtikelejä että taidan suosiolla jättää koneella hengailun vähemmälle.. Mutta tulossa on se Pärnu-posti..

mahtavaa toukokuuta!!!
post signature

Kommentit

Lähetä kommentti