step by step

Hello,
Mä oon niin sekaisin päivistä ettei oo tosikaan. Luulin tänä aamuna että nyt eletään keskiviikkoa. Vaan eipä elelläkkään. Selkeästi mun pään on pehmittänyt niin loma, kuin aurinkoinen kelikin. Meidän takapiha on oikein hornan kattila. Ei tarvii ainakaan palella. Ja vähän väriäkin oon pintaan saanut.

Ollaan koko viikko touhuttu pihan kimpussa. Pari kurkkausta jo valmiista jutuista.. Hitaasti hyvä tulee. Toivottavasti. Etu- ja takaterassit on valmiit.. Sivuterassi odottaa vielä tekijäänsä (ja pitkään odottaakin).. Sitä päästään tekemään joskus loppukesästä, kunhan rakennustelineet häipyy maisemista.. Tiedätte joskus miksi ne telineet on siellä... Huomenna aletaan puuhastelemaan oikein kunnolla pihakivien kanssa. Ja kuten vikasta kuvasta näkee, töitä riittää...

Nyt niitä kuvia.




tässä ensimmäinen kivilasti.. Toinen samanlainen on etupihan puolella..


kauhee sisutuskuume olis noiden terassien suhteen. Ideoihin + mietteisiin sen tiimoilta palaan ihan omassa postauksessa.

 Nyt mä lähden nauttimaan omalle terassille yhden kylmän keltaisen juoman.

Palataan.
post signature

Kommentit