musta aukko

Moi.

Mä tajusin tänään, että mun elämässä on musta aukko. Se vie tosi paljon energiaa. Myös aika iso osa ajatuksista on siellä. Mustaan aukkoon kuuluu esim. nää kodinlaittohommat (pihatyöt). Tuntuu, ettei näille näy loppua. Aina tulee jotain uutta laitettavaa (tuttu tunne?). Mutta se toinen asia. Se onkin jotain muuta. Kertoisin teille niin mielelläni. Mutta kun en voi. Se asia on liian henkilökohtainen täällä puitavaksi. Ja sihen liittyy muitakin tyyppejä. Ja muitten asioita mä en täällä pui. Edellä mainittujen takia tuntuu siltä, että välillä ei ole mitään kirjoitettavaa... Se musta aukko on vienyt ajan kuvailla ja ajan pyöriä kaupoilla.

Sillä välin kun mä pohdin, mistä kirjoittelen, pohtikaa te seuraavaa.. Mitä diggaatte Elonkerjuun uusimmasta sinkusta? Mä en tiedä pidänkö vai en. On niin ristiriitaiset fiilikset tästä.



On mulla vielä yks juttu plakkarissa. Se liittyy laukkuihin. Mutta siitä lisää heti kun aikavaras antaa mulle yhden ylimääräisen hetken koneella.

Palataan.



post signature

Kommentit