pieniä hetkiä.

oon ihan pihalla. Ihan koko päivä ollaan puuhasteltu pihalla. Vähän vilautan teillekkin, mistä mun päivä oli tehty. Kuvista ei sitä näy, mutta olen mm. tehnyt tuttavuutta viimeistelynaulaimen kanssa .Oon aika ylpeä itsestäni :DD Kaikkeen sitä nainen näköjään pysyy...

tässä on alku.. ja lopputulokseen en ihan yltänyt.. Sen verran oli korkea pino...


oman pihan satoa


Viime postaukseen tuli ihania kommentteja. Kiitos niistä. Palaan niihin heti huomenissa (viimeistään). Kyllä se vaan on niin, että kommentit tekee tästä bloggauksesta vieläkin mielekkäämpää!! Ihanaa kun jaksatte kommentoida. Itsekkin oon ottanut tavoitteekseni laittaa aina puumerkkiä kun käyn lueskelemassa teidän posteja!!!

Jaahas. Kohta pitää mennä katsomaan olympialaisten päätösjuhlallisuudet. Spice Girls täytyy nähdä. Onhan se ilmestys kun aikuiset naiset laulaa teinipoppia :D Vai laulaako?

Huomenna aloitan - 5kg:n jahdin. Haluan olla hoikemmassa kunnossa kun lähdetään reissuun. Pari kuukautta aikaa, joten eiköhän onnistu.


post signature

Kommentit