ehkä ihan vähän tai vähän enemmän

Hei vaan.

 Ennen eilistä tähän postaukseen ei olisi ollut aihetta. Olisin vaan voinut rehvakkaasti täällä röyhistellä rintaani ja todeta " ei heräteostoja". Mutta ei sitten. On se vaan niin vaarallista tuo kaupungilla pyöriminen.

Sain eilen viettää ihanaa (ja ansaittua) tyttöjen iltaa. Hyvää ruokaa, parasta seuraa, hyvä leffa ja vähän shoppailua. Ja vieläpä keskellä viikkoa. Ihan parasta. Oli tosi rentouttava ilta ja elokuva (Tie pohjoiseen) oli hyvä. Suosittelen. Eikä vähiten Samulin takia.  No mutta eniveis. Ehdittiin pyöriä vähän myös kaupoilla. Tätä nykyään harvinaista herkkua mulle. Ja jotain löytyikin. Vähän heräteostoksen tapaista ja sitten ihan silkkaa tarvehankintaa.

Tarvehankintalistalle kuului musta neuletakki. En saanut siitä millään järkevää kuvaa, joten sitten joskus kun se päälle joutaa, koitan nappasta siitä otoksen.

Mutta niitä heräteostoksia. Toinen mulle ja toinen isännälle. Mun ostosta olin jo nanosekunnin ehtinyt kuolaamana henkka maukan kuvastosta. Mutta toi miehen ostos on ihan sattumaa. Mutta kuulemma kovin mieleinen.



Pari seuraavaakin postausta käsittelee shoppailua. joten jos sana shoppailu aiheuttaa näppyjä, pidä varasi.

Kivaa keskiviikkoa sulle! Mä jatkan kotoilua.
post signature

Kommentit