kuka minä olen??

Tein tässä taannoin persoonallisuustestin. Ja yllätyin samalla, miten hyvin se kuvasikaan minua. Taidan olla stereotyyppi :DD Tässä viime aikoina on tullut muutenkin mietittyä ja pohdittuja erinäisiä juttuja. Tämä kaikki liittyy yhteen meneillään olevaan juttuun. Mutta siihen persoonallisuustestiin.

Minä olen:

kuva täältä


Innostuva suunnittelija


eloisa * iloinen * idearikas * innostava * visionääri * optimistinen * monipuolinen * seikkailija * korkealentoinen * hauska * myönteinen * vaihtelunhaluinen * nopea * inspiroiva * kekseliäs * eteenpäin menevä * spontaani * monilahjakkuus * lyhytjännitteinen * kärsimätön * itseverma * vapautta kaipaava *

Parhaimmillaan: iloinen, idearikas ja monipuolinen

Huonoimmillaan: levoton, keskittymiskyvytön ja kärsimätön

  7-tyyppiä motivoi suunnittelu ja miellyttävät vaihtoehdot


"Minusta on hauskaa suunnitella uusia mielenkiintoisia asioita. Nautin innostavista ideoista ja uusista mahdollisuuksista. Toivon elämääni vaihtelua ja sopivasti jännittävää seikkailua."


x  x  x

Kuka sinä olet? Oman persoonallisuutesi pääset testaamaan täältä! Haastankin kaikki lukijani laittamaan oman persoonallisuustyyppinsä tuonne kommenttilootaan!! Samalla saan tietää minkälaisia lukijoita mulla on.

post signature


Ps. joskus on ihan paikallaan penkoa hiukan omia kaappeja ennen kuin ostaa mitään.. löysin nimittäin talvivaatejemmasta beigen neuletakin :D Hitto mikä puusilmä ja blondi täällä kirjottelee :D

Kommentit