normipäivä

Moi,

tänään on ollut kiva normipäivä muutamalla pienellä extralla maustettuna.

Mun sunnuntaihin on kuulunut:
- pihatöitä, tiilien kantamisen muodossa
- siivousta
- yhteistä aikaa perheen kesken
- lastenkonsertti (extra)
- rento kahvihetki suosikki kahvilassa (extra)

valmiina kylille.
tärähtäneestä kuvasta voi poimia tärkeimmän, eli suloisen kuvausassarin
tai mun päivän asun (diggaan!!!)


Kiva (normi) päivä takana. Tästä on hyvä jatkaa uuteen viikkoon! Tiedossa on mukavaa ohjelmaa. Jotain, mitä en joka viikko tee. Mites sun sunnuntai??


post signature

Kommentit

  1. tosi nätti jakku! :) ihan mun makuun!

    edellisessä postauksessa näkyi kivasti vähän teidän keittiötä, se oli kiva lisä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos! Tää jakku on kyllä yks mun parhaista ostoksistani viime aikoina (siis kesällä). Toi kollege-kangas tekee siitä monikäyttöisen.

      Ja kiitos keittiökommentista. Sopivan pieni vilaus näkyy keittiöstä, jotta kuvan voi laittaa.. Mä kun en kauheasti halua kotia esitellä. Mutta jotain pientä saa näkyä.

      Poista
  2. Kiva asu, sopii sulle :) Mun sunnuntai oli noh sunnuntai on aina paras päivä viikossa eli ihana sunnutai oli eilenkin, sunkin kuulosti oikeen mukavalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! itekkin tykkään. Joo. Sunnuntai oli oikein mukava!

      Poista

Lähetä kommentti