potentiaalia

Harmaata lauantaita.

Päivän asussa on potentiaalia suosikkiasuksi. Tai vaatekappaleeksi. Hurjan halvalla kirppikseltä löydetty neulemekko sopii moneen menoon. Tänään viriteltynä arkisempaan lookkiin. Mutta kyllä tässä edustaakkin voisi, ainakin perhejuhlissa, jos sukkikset vaihtaa juhlavimpiin ja jättää trikoopaidan alta pois.. Ja ehkä lisää slimmerin mekon alle :D




Sain ystävältä tuliaisina suppilovahveroita (kai, oon vähän huono näissä sieniasioissa) ja nakitin isännän tekemään jonkun hyvän sörsselin niistä pihvien kaveriksi. Illalla on siis tiedossa herkuttelua ja yhdessäoloa, koko perheen voimin. Tykkään.

Huomenna vaihtuukin farkut verkkarihousuin ja vuorossa on vähän remppailua ja aika paljon siivousta. Tällasta meille!

Mitäs sulle?


Ps. KOKO hennesin paketti lähti palautukseen. Tällaista himojen  rahapussin hallintaa ei ookkaan ollut hetkeen.

Kommentit

  1. Mulla on myös tuolla pakastin täynnä suppiksia ja lisää on tulossa ens viikolla :D Luojan kiitos mä tykkään niistä joten kyllä ne menee.

    Mä komensin miehen putsaamaan, paistamaan ja pakastamaan ton edellisen sieni satsin. Itse teen kyllä ruoat ;D muuten tulee perheriita kun oon koko ajan siinä keittiön ovella neuvomassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on muuten tosi raivostuttavaa jos toinen on vieressä neuvomassa ja valvomassa. Mä en tajua sienistä mitään (paitsi että ne on hyviä), joten ukko saa rauhassa puuhastella keittössä.. Ja hyvää sapuskaa se eilen tekikin.

      Poista
  2. Tosi kiva neulemekko! Mä kans tykkään et neulemekot on hirmu käteviä ja niin mukavia päällä :) Oikein ootin syksyä et sain niihin taas pukeutua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Neulemekot on kyllä käteviä. Ja mikä parasta, niitä ei tarvii silittää. Se ei oo meinaan yhtään mun lempihommaa!!!

      Poista

Lähetä kommentti