punainen on pop


Tykkään punaisesta! Sitä löytyy meiltä autosta, kengistä, vaatteista. Mutta ei sisustuksesta. Punainen on vaan niin pop.

tänään mua on ilahduttanut pari punaista juttua?


uudesta autosta saa ja pitääkin olla täpinöissään.
taustalla näkyy meidän "tönö" ja läänit :D


pojan ihana paita on p.o.p:sta ja pääsi käyttöön vasta nyt.
Äiti tykkää.. ja poikakin näemmä!!!



Mikä väri susta on pop?

Eteisessä odottaa henkkamaukan paketti avaamista, pyykit olis laittamatta jne. Eli hommia piissaa. Seeya.



ps. blogin ulkoasu on vähän "työnalla". Yritin nimittäin asentaa google analytics ohjelmaa (taisin onnistua siinä) ja samalla sain pohjan jotenkin sekaisin. Mutta kunhan ennätän pureudun tähän ulkoasuunkin taas.

Kommentit

  1. Punainen on kyllä kiva väri, tosin mulle se ei sovi prkl. Mä oon ehkä tylsä mutta musta on ikuisesti mun päällä pop :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän mustassakaan mitään vikaa oo!!! Varsinkin jos sen asustaa makeesti.

      Poista

Lähetä kommentti