mekossa.

Moi,

ihanaa torstaita! Onhan nyt torstai? Lievästi sanottuna tänään on tuntunut ihan maanantailta. Juuri siksi aion suunnata ihan kohta heti just nukumaan. Viimeisillä voimilla harrastettiin pientä mööpelirallia äskön. Työpiste vol 1 on nyt käytössä. Jatko-osa seuraa, kunhan a) saadaan pukkijalat Ikeasta (tulossa), b) joku maalaa pöytälevyn c) siirrellään taas tietsikkaa.  Anyways. Tykkään silti tästä väliaikaisversiostakin enemmän kuin tuosta niin hitaasta läppäristä. Laitan kuvia työpisteestä heti kun vaan saadaan jotain aikaiseksi. Ja ihan ensin täytyy saada tulevat vieraat pellolle. Varavuode saa nimittäin kyytiä :)

Kertoilinkin jo edellisessä postauksessa, että harrastin hieman shoppailua ennen joulunpyhiä. Hanskoja lukuunottamatta mulla ei ollut mitään tarpeita sillä rintamalla (sukkia ei lasketa). No, sukkaostokset vaihtuivat neulemekkoon. Tai oikeastaan lisääntyivät.

Neulemekko on henkka maukan alesta. Tykkään siitä niin paljon, että olen hengaillut siinä sunnuntaista saakka (noh, välissä on ollut yksi toinenkin riepu, siitä lisää myöhemmin). Ulos mennessä puin takin alle vielä Cubuksen Cashmere neuletakin. Sekin alelöytö, muutaman viikon takaa.

jos tästä nyt selvää saa..

ja tästä ei ainakaan.
Neule on cubuksesta,
leggart ja hame henkkamaukka
villasukat äipältä
kengä alelöytö


Nyt mä ihan oikeasti lupaan etten osta yhtään mitään (ainakaan tänä vuonna).



Kiitos ihanaiset kauniista kommenteistanne. Palaan niihin viikonloppuna.
post signature

Kommentit

  1. Mä olin myös eilen niin maanantaissa ja tänään en ollut ainakaan perjantaissa sitten yhtään :D Aivan sekasin tää päiväjärjestys kyllä on mutta ehkä se elämä palailee uomiinsa sitten uudenvuoden hulinoiden jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä toivon myös, että viimeistään loppiaisen jälkeen arki asettuu uomiinsa.

      Poista

Lähetä kommentti