Haaste 11 x 2

Terveisiä sairastuvalta!! Taudit senkusta jyllää. Onneksi Mr. Yrjö on (koputan puuta) tajunnut pysyä pois mestoilta.

Olen saanut männä viikolla kaksi haastetta! Molemmat 11 kysymyksen settejä. Haasteet tipahtivat la petite princesse-blogista sekä Katinka´s blogista. Iso kiitos molemmista. Näitä on aina ihan super kiva tehdä.

Haaste: Kerro 11 asiaa itsestäsi, vastaa haastajan 11 kysymykseen. Keksi 11 uutta kysymystä, haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.


Koska sain tämän haasteen tuplana, on mun kai kerrottava itsestäni 22  satunnaista asiaa. Tästä tulee pitkä postaus...

1. Kasvatan hiuksiani pitkiksi.
2. suosikkilehteni on kotivinkki
3. Turussa on jotain mystistä vetovoimaa
4. poden ikuista vauvakuumetta 
5. juon liikaa kahvia
6. olen (todella) perso makealle
7. poltan röökiä aina kun olen bilettämässä
8. ja joskus myös reissussa
9. muita pahoja tapoja minulla ei ole
10. Mietin aika ajoin tosi paljon sitä, mitä muut musta ajattelee
11. Toisinaan mietin, mikä minusta tulee isona
12. Olen tosi innoissani tästä sijaisvanhemmuusjutusta.
13. Toisinaan se pelottaa.
14. Olen luvannut itselleni etten osta laukkuja hetkeen (mikä on hetki?)
15. Mulla on yksi ainut ystävä jäljellä lapsuudesta (teinivuosilta), no laatu korvaa määrän!!!!
16. Mieheni on mun ensirakkauteni.
17. Olen hulluna napoleonin leivoksiin (Strindbergiltä saa parhaat)
18. Rakastan erilaisia listoja ja taulukoita
19. olen tosi tarkka rahasta
20. En ole koskaan ottanut pikavippiä
21. Tahtoisin pianon
22. Mulla on paljon kivoja suunnitelmia tulevaisuuden varalle!


La petite princess blogin kyssärit ja vastaukset
1. Mikä on lempiruokasi?
Lasagne on suurinta herkkua, samoin sushi.

2. Mistä raaka-aineesta kokkaat mieluiten?

Broiler on aika helppo raaka-aine. Ja homejuusto.


3. Turhin kodinkone keittiössä?
Lattekone? Ilman sitä pärjäisin varmasti. Tosin en halua pärjätä ilman sitä.


4. Paras oivalluksesi keittiössä?
Maltti on valttia!!


5. Mitä olet hölmöillyt keittiössä?
Muutaman kerran on ruoka tainnut palaa pohjaan. Ja olenpa kerran myös tiputtanut mustikkapiirakan lattialle, väärinpäin tietenkin.


6. Mitä jääkaapistasi löytyy aina?
Valo, voita ja juustoa. 

7. Mitä et ole ikinä syönyt?
Sammakkoa


8. Eksoottisin asia, mitä olet syönyt?
Kenguru? Mä en syö mitään kovin eksoottisia juttuja.


9. Lempipuuhasi keittiössä?
Mä tykkään tehdä jälkkäreitä.


10. Mitä teet aamulla ensimmäiseksi keittiössä?
Teen aina mulle ja miehelle eväsleivät töihin


11. Entä illalla viimeiseksi?
Siivoan keittiön. En voi sietää sotkua.




Katin kyssärit ja mun vastaukset niihin

1. Lempivärisi?
Turkoosi on mun suosikki.

2. Lempielokuvasi? Miksi?
En kyllä osaa nimetä yhtä. Pohjoismaiset dekkarit on mun suosikkeja.

3. Minkä ikäisenä olet tullut äidiksi?
Olin 27

4. Mihin haluaisit matkustaa?
Jenkkeihin tai Thaimaahan.

5. Miksi bloggaat?
Tämä on mulle paras kanava jakaa ajatuksiani elämän keveistä asioista. Ja joskus niistä vakavimmistakin. Joskus toivoisin että bloggaus avaisi myös uusia ovia. tai mahdollisuuksia.

6. Oletko ilta- vai aamuihminen?
Aamuihminen.

7. Mitä uutta haluaisit harrastaa jos mikä vaan olisi mahdollista?
Hmm. Ehkä aloittaisin taas laulutunnit.

8. Millaista toivot elämäsi olevan, sitten kun olet eläkkeellä?
Elettäisiin miehen kanssa rauhallista elämää maalla. Jaloissa pyörisi lapsen lapsia liuta (niin omia kuin lahjalapsienkin). 

9. Paras hetki tavallisena arkipäivänä?
Se, kun saapuu työpäivän jälkeen kotiin. Tai kun on saanut lapsen nukkumaan ja itsellä on hetki omaa aikaa.

10. Mitä juot ruuan kanssa?
Vettä, joskus viiniä.

11. Mitä tv-sarjoja seuraat?
Salkkareita.



Mun 11 kysymystä eteenpäin (en jaksa keksiä 22 kyssäriä):
1.Turhin ostoksesi ikinä?
2. Mistä tavarasta haaveilet?
3. Jos saisit mennä mihin vaan ravintolaan, minne menisit? Miksi?
4. Mihin en lähtisi lomalle?
5. Minne haluaisit matkustaa?
6. Millaisena näät elämäsi 10 vuoden päästä?
7. Oletko tyytyväinen elämääsi?
8. Salainen paheesi?
9. Hassuin tapasi?
10. luottovaatteesi?
11. Mikä on elämän tarkoitus?

Ja älkää kysykö, mikä oli kyssäreiden juju!!! Ei mikään. 



Haasteen saa napata mukaansa:

Milma
Henna
Terhi
Pirteät munat blogin EE
Vaaleanpunaisen hattaran Jenni
Sara

Toki muutkin saa haasteen poimia mukaansa! Jos niin teet, vinkaa siitä mulle ni käyn lukemassa sun vastaukset!

post signature


ps. kuvat ei liity mitenkään aiheeseen.

Kommentit

Lähetä kommentti