oho

moi,

mä oon kyllä toivoton näitten mun päätösten kanssa. Onneksi tällä kertaa mulla on rikoskumppani :D

Tai oikeastaanhan mä oon vaan tosi taloudellinen. Shopattiin nimittäin isännän kanssa p.o.p:n nettialesta  vähän vaatetta pikku miehelle. Vanhat vaatteet viikkaan odottamaan uutta käyttäjää (jos hän on poika)!! Toivottavasti ne ei loju kaapissa kauaa...

kaikki kuvat P.O.P



Tuolle liiville löytyy pari käyttökertaa jo heti tässä keväällä. Ollaan nimittäin menossa koko perheen voimin korkkaamaan Viking Grace. Ihanaa!!! Keväällä on myös tiedossa yhdet ristiäiset ja lakkiaiset. Juhlia piisaaa!! Ja täyttääpä jätkäkin vuosia!

Ihanaa, huomenna on jo perjantai. Mulla on joku orastava juttu tulossa. Sellanen kummallinen olo. Ehkäpä yöunet auttaa!!

Mitäs alelöytöjä sä oot tehnyt?

post signature

Ps. laskiko joku montako kertaa toistin sanan ihanaa? No vielä kerta kiellon päälle. Ihanaa!

Kommentit