pussukka on tullut kotiin...

Olen häkeltynyt. Aivan mielettömiä kommentteja tuli tuohon mun videopostaukseen. Ette arvaakkaan kuin hyvä mieli mulle tuli :D Ootte ihania!

Videossa kerroinkin, että posti toi perjantaina tullessaan jotain odotettua. Sen pussukan nimittäin. Ääh. En ole ihan vakuuttunut tuosta pussukasta. Ei mitään "rakkauta ensi silmäyksellä" kamaa ainakaan. Ihan kiva joo, mutta ehkä vähän pieni? Avainnippu ja kännykkä sinne kyllä mahtuu. Ja luottokortti. Mutta. No se jokin siitä puuttuu. Kyllä te tiedätte sen "wow" tunteen. Ei tullut sellasta.



Eiköhän tolle käyttöä löydy, siitä oon varma. Mutta. Kyllä mä taidan silti toivoa äitienpäivälahjaksi (tai ihan muuten vaan), marimekon tasku pussukan. Ei mahda mitään.

Nyt mun pitää mennä pakkaamaan. Ois vähän reissua tiedossa ens viikolle. Voipi siis olla että blogin puolella on ens viikolla vähän hiljaista.

post signature

Kommentit