Viikon varrella..

Hei kyl mä oon vielä täällä! Ootteks te siellä?

Tää viiko on mennyt jotenkin, noh vilauksessa. Ei meinaa taas tunnit riittää vuorokaudessa. Vielä pari viikkoa on aikamoista rallia. Sitten helpottaa, hetkeks. Tietyllä, hassulla tavalla, rakastan kyllä tämmöstä härdelliä. Taidan olla vähän levoton tyyppi.


Viikon varrella olen:
 - katsonut joka ikisen iholla-jakson. Ja koukuttunut siihen. Vahvasti.
- ostanut kevään ekat tulppaanit
- leiponut kahdesti (mites se laihis???)
- haaveillut uusista kengistä
- nauttinut elämän pienistä iloista (uunituore pannukakku on niin hyvää...)
- rempannut
- suorittanut mööpelirallia



Ja niin. laiska hommiaan luettelee.


Nyt köllimään sohvalle ja odottelemaan iholla sarjan alkua! Odotan jo viikonloppua, saadaan nimittäin rakkaat ystävät kylään! Niin kivaa.


post signature

ps. irtooks muiden untuvatakeista vuoren läpi höyheniä? Mun villapaidassa oli nimittäin ihan muutama pieni höyhen... Että voi V*t**t sentään.

Kommentit

  1. Ei niistä höyheniä pitäisi tulla niin paljoa ellei ole huonolaatuinen takki tai jotenkin viallinen ...

    Sun viikko kuulostaa ihanalta, leipomiset ja pannarit nam ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, mä mietin kanssa että ei voi olla normaalia että paita on ihan höyhenessä. Laitoin reklamaatiota, eli katsotaan kuin käy.

      Viikko on kyllä ollut kiva. Mitä nyt joku mahapörinä taas vaivaa :( Mutta kivoja juttuja on ollut tällä viikolla.

      Poista

Lähetä kommentti