blogipussukka

Heipä hei uuteen viikkoon!! Miten sulla on lähtenyt viikko käyntiin???

Kerroinkin jo eilen, että sen city deal-pussukan kanssa kävi huonosti. No, mä olin jo himoinnut tätä "blogi-pussukkaa" aiemminkin (varmaan viime kesänä ensimmäistä kertaa) ja nyt sille tuli todellinen tarve. Poikkesin reissussa ollessani marimekon myymälässä. Ja nyt mullakin on oma pussi. JEI! Tulikokeeseen se pääsee perjantaina kun mennään dinnerille.




Pussukka mätsää muuten tosi hyvin kaikkiin mun laukkuihin. Nyt vaan laput irti ja pussi käyttöön :D

Niin joo. Se Zalandon untsikka lähti sitten palautukseen. Rupes ärsyttämään se karvan määrä. Toivotaan että palautus sujuu ok (ovat siis antaneet sille luvan s-postitse), koska muuten olen lirissä. As you know, täällä ruudun takana näpyttelee nopean toiminnan nainen.. Ja joo. uusi untsikka on jo hankittu (heti kun palautuslupa tuli). Alesta tietenkin. Sopii toivoa että zalandolta tulee rahat niinkun kuuluukin. Muuten tästä untuvatakkiepisodista tuli aika kallis paukku. No, siitä takista lisää myöhemmin.


Nyt tonne miehen könsikkään viereen. Illan ohjelmassa on ainakin iholla-sarjan katselu. Mä oon niin koukussa tohon sarjaan.
post signature

Kommentit

  1. Blogipussukka :D Jostain kumman syystä tykkään kovasti ;) Mulla käytössä joka päivä, rahapussin virkaa toimittaa. Siitä sen voi sit näppärästi vaihtaa clutchiksi. Onnea uudelle pussukalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos. Pussukka on kyllä tosi kiva! toivottavasti on pitkäikäinen.

      Eiköhän tätä voi blogipussukaksi hyvällä omalla tunnollla nimittää.. Varmaan jokatoisella bloggarilla on tällanen.

      Poista

Lähetä kommentti