ystävälle..

Moi,

Yli kymmenen vuotta sitten olin hankkimassa tatuointia (ensimmäistä ja viimeistä). Tuolloin isäntäperheeni äiti kysyi multa miksi en tatuoi nalle puhia, kun kerran diggaan siitä. No niin. Sitä mäkin. Ei ehkä kovin kauaskantoista. Nalle Puhista tykkään edelleen. Mutta en tatuointina. Ja miten tää liittyy mihinkään... kattokaa alta.

Haluan toivottaa kaikille lukijoilleni ihanaa ystävänpäivää!!! Mulle ystävät eivät ole itsestäänselvyys. Ja siksipä arvostan ihan jokaista ystävää, joita matkan varrelta olen saanut mukaan!! Tosi ystävyys kestää etäisyydestä huolimattakin. Onneksi.  Blogin kautta olen saanut tosi mahtavia "virtuaaliystäviä". Ja teihin olis kyllä mahtavaa tutustua ihan livenäkin!! Kiitos että käytte täällä lukemassa ja kommentoimassa!!!




Iso respect muuten kaikille fyysisen duunin raatajille! itse olen ihan puhki koko päivän raksahommista ja salitreenistä!!! Jaksaa jaksaa silti.


haleja ihanat!
post signature

edit: muokkasin vähän blogin ulkoasua. Kertokaa, jos tekstistä ei saa selvää niin vaihdan fonttia vähän lukijaystävällisemmäksi.

Kommentit

Lähetä kommentti