ensimmäinen...

Kyllä suomen kieli on vaan vaikeeta. Ihan tovin mietin kirjoitetaanko otsikko n:n kanssa vai ilman. Valitsin jälkimmäisen. Kertokaa jos meni pieleen. Ajattelin kyllä otsikoida tuon toisin, mutta sitten hoksasin että tänne saattaa eksyä sillä otsikolla vähän toisen tyyppistä väkeä kuin ehkä on tarkoitus...

Tänään oli kuitenkin pojan eka kerta laskettelurinteessä. Kuten arvelinkin, viihtyi poika suksilla super hyvin. Niin reipas tuo meidän jätkä. Tällä kertaa ei uskallettu pojan kanssa vielä isoon mäkeen (mä kävin kyllä), mutta eiköhän sekin aika tuu vielä tänä keväänä. Kamala polte jäi tohon lasketteluun!



Orastavasta kankkusesta huolimatta oli kiva päivä. Mutta kyllä se niin vaan on, että mun hippakiintiö on nyt niin täynnä. Nyt on juhlat juhlittu ja haluan keskittyä ihan kotoiluun.

Siispä sohvalle lukemaan kirjaa pienelle mäkimiehelle!

Ihanaa lauantaita.
post signature

ps. huomenna yritän vilauttaa kuva mun bilelookista, jos kamerasta löytyy yhtään onnistunutta otosta.

Kommentit

  1. Siis täh ? :D Mä oon kai tyhmä mutta minkä n:n olisit jättänyt pois tosta ? Noinhan se kai kirjoitetaan tai oon aina ollut sitten hemmetin surkea äidinkielessä :D

    Bilealookkia odotellessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis mietin että kirjoitetaanko se ensinmäinen vai ensimmäinen... äidinkieli kaipais mulla vähän reenausta!

      Bilelookkia tuloss huomenna :D

      Poista

Lähetä kommentti