lainahöyhenissä...

moi muutaman päivän tauon jälkeen. Kiva olla taas täällä.

Viikonloppu hurahti kuin varkain. Samoin eilinen. Ja nyt on jo tiistaikin taputeltu. Noin niinku melkein. Ja samalla tein comebackin raflaavan otsikon kera. Heh. Joka muuten on huijausta. En mä oikeasti missään lainahöyhenissä ole. Mulla ei edes ole mitään sulkajuttuja.

Jos rehellisiä ollaan, olen vaan käynyt pojan vaatekaapilla varkaissa. Ei mulle mitkään sen vaatteet sentään mene (paitsi sukat). Mutta kauluria voin hyvinkin lainata. Kävi nimittäin niin että "herra neljä vee" ei kelpuuttanutkaan mun tilaamaani kauluria. "Pakkohan" se oli ottaa itselle käyttöön.




Ihan  vähän kuolasin tota itselleni jo tilausvaiheessa. Joten tässä oli aika häpiending.


Nyt tsekkaamaan eilinen iholla.

pus.
post signature

Kommentit