positiivinen yllätys..

Tällä viikolla postailin aiemmin mielessä pyörivistä kevät/kesävaatteista. Shoppailureissulla anopin kanssa, tuli pyörähdettyä siellä lindexillä. Ei mitään (what???).  Mutta, sitten  seurasi positiivinen ylläri. Kappahl. Ikinä en sieltä löydä mitään, mutta nyt mentiin sinne housuostoksille (anopille).

Kappahl on tehnyt, mun silmissä, positiivisen kasvojenkohotuksen. Etenkin hampton republic 27-mallisto oli mun mieleeni. Ja pakkohan mun oli yks juttu ostaa. Tiedän, olen kokoajan hokenut etten osta mitään turhaa. Mutta tämä ostos oli silkaa rakkautta! Niin magee valkoisen teepparin ja farkkujen kanssa. Ja tosi napakkaa puuvillaa.

KappAhl online shop - Neuletakki
kuva täältä



Kunhan mun uudet lenkkarit saapuu, laitan visakortin jemmaan ja vingutan sitä seuraavaksi tanskan reissulla. No joo. uskokoo ken tahtoo :D


nyt vintille, jotta saadaan jotain valmiiks. Raput saapuu nimittäin kuukauden päästä. Että aika haipakkaa pitää.


post signature

ps. siellä näkyi olevan myös sellainen raitamekko joka oli ostoslistalla!!! Ja ehkä yks ihana huivi...

Kommentit