rakkaudesta raitaan...

Perjantaita vain!

Tänään pidettiinkin sitten kotipäivä. Juu- pienin sairastaa. Ei onneksi mitään vakavaa. Että jos mietitte mitä mä täällä koneella keskellä päivää teen. Jos jotain hyvää pitää tästä löytää, niin olen ehtinyt ainakin tehdä rästiin jääneitä kotihommia. Ja leipoa.

Mutta aiheeseen. Rakastan raitoja. Niin paljon rakastan, että en malttanut olla ostamatta sitä raitamekkoa. Ai niin mun ei pitänyt ostaa mitään enää ennen tanskan reissua. No ostin kuitenkin. Mä oon niin heikko ja helppo.

Tilasin mekon bubbleroomilta. Toimitus tuli älynopeesti. Ja tänään sitten mallailtiin.  Kivan rento mekko moneen menoon. Yöpaita-efektiä välttääkseen, olis varmaan syytä löytää joku vyö tuohon mekkoon. On nimittäin aika rento ja väljä leikkaukseltaan.. Valkoinen punosvyö vois olla hyvä. Vai mitä sanotte?




Perjantai kuluukin rauhallisesti kotona. Mitäs sun perjantaihin?



post signature

ps. katsotaan vaan, niin raitarakkaus ei jää tähän.

Kommentit