kenkähaaveita...

Kun eilen oltiin syvällisissä aiheissa, voi tänään palata hyvillä mielin takaisin hömppälinjalle. 

Olen ollut viime aikoina hyvin maltillinen shoppailija, mitä tulee kenkiin. Kaappiin ei ole eksynyt yhtään paria kenkiä, sitten helmikuun.  Hyvä minä!!! Jo tovin olen haaveillut matalista nilkkureista. Sellaisista, jotka sopivat välikauteen. Värinä konjakki (tietenkin!!!) ja matskuna nahka.  Mulla on kyllä muutamat korkeammalla korolla varustetut nilkkurit, mutta mukavuuskengät puuttuu.

Kokosin alle muutaman omaa silmääni miellyttävän mallin. 

kuvat:
Kookenkä
Zalando
Ehkä eniten, entisenä heppatyttönä, kallistun jodhbur-tyyppisiin popoihin. Ja luulenpa että ko. tyylin popot mätsäisivät hyvin mun vaatekaapin sisältöön (farkut, raitapaidat, rento takki....). Vielä kun vaan ehtisi ostoksille. Taskussa polttelee Aleksi13 lahjakortin jämät, sen voisi hyvin käyttää tähän tarkoitukseen. Mulla on nimittäin käynyt sillälailla, että yrityksistäni huolimatta en ole löytänyt kerrassaan mitään ostettavaa aleksilta (oikeasti). Ja just nyt käy näin, kun mulla on lahjakortti sinne. Tilanne vois olla toinen, jos siellä myytäis yhä Esprittiä (miksei muuten myydä?). Mut joo. Kenkäkaupoille siis. Voi tietty olla että kenkien ostaminen siirtyy, sillä ostoslistalla on myös pätkä aitaa... No, siihen touhuun ei ihan kenkärahat riitä :D Ja asiat on luonnollisesti laitettava tärkeysjärjestykseen. Köh köh.


Tällaisia haaveiluja sunnuntai-illan ratoksi. Ajatukset on muuten jo niin syksyssä. Kävin tänään pojan vaatekaappia läpi ja sen seurauksena olen etsiskellyt netistä villakangastakkia pojalle. Myös kenkiä tarttis hän.

ihanaa uutta viikkoa just sulle. Mä lähden laskeskelmaan aidan kustannnuksia. jotta se on moro.
post signature

Kommentit