erilainen viikonloppu

Moikka,

täällä ollaan taas. Käytiin pienellä reissulla, joten bloggailuun ei ollut liiemmin aikaa. Perjantai vietettiin täysin normaalista poikkeavalla tavalla. Ensinnäkin meillä oli lomaa. Toiseksi. Vietettiin koko päivä tuhannen varusmiehen keskellä. Voin kertoa, että meidän poika oli näistä sotajutuista niin tohkeissaan. Ja noh. kuten kuvasta näkyy, taisi äippäkin olla härveleistä kiinnostunut.




Ei meidän reissu sentäs pelkäksi sotajutuiksi mennyt. Käytiin tarkastamassa meidän tuleva kummipoika perheineen. On nuo pienet vauvat vaan niin ihania. Ja kyllä mä tästä kummiudestani olen tosi täpinöissäni. Ekaa kertaa kun olen asialla.

Tämmönen viikonloppu mulla. Taisin mä muuten yhdet laukkukaupatkin tehdä. Järki voitti tunteet ja sillai. Mutta tästä lisää myöhemmin. Ja Ei, mä en oo vielä tavoitteessani.

Nyt grilli kuumaksi. Illalla pitäis keskittyä pojan vaatehankintoihin. Pikku-mies kun ei ole enää kovin pieni. Vaaterintamalla tarvitaan siis täydennystä.
post signature

Kommentit