Minun merkkini

Bongasin  ihanasta Piece of cheescake blogista kivan "minun merkkini" haasteen.  Koska rakastan tällaisia kysymys/vastaus juttuja, päätin napata tämän mukaan.

Kengät: crocsit (ei ne perinteiset kuitenkaan) ja sekalainen kokoelma kaikkia muita merkkejä


Tennarit: Crocsit. Sopii kuin nenä päähän mun mini-jaloille

Farkut: H&m farkkuja löytyy kaapist aika monta paria

T-paita: Käytän niitä tosi vähän (olen toppinaisia). Mutta vastaan H&M  ja Esprit

Alusvaatteet: tässä asiassa en ole kovin merkkiuskollinen. Calvin Kleinin vaatteita löytyy muutamat.

Laukku: Mulla mitään merkkilaukkuja oo. Paitsi Tiger of Swedenin. Vastaan sen. (Sitten on 9 muuta merkkiä till)

Lompakko: Zalandon oma merkki

Aurinkolasit: jotkut rihkamarillit jostain. Ei sis merkkiä.

Kello: öö. en muista.

Korut: Kalevala Korun (pl. korvikset)

TV:  Samsung

Kännykkä: Nokia

MP3: Apple

Tietokone: Apple

Meikit: H&M, lumene, kaikki käy

Kasvovoide: Nivea

Deodorantti: Biotherm

Hammastahna: Pepsodent

Shampoo/hoitoaine: milloin mikäkin. Nyt bonacure ja XZ

Saippua: Ihan Palmolive

Tuoksu: CK shock ja Kenzon punainen tuoksu


             

Mineraalivesi: En käytä. Juon veteni ilman kuplia

Viini: joku punainen

Drinkki: Pina Colada

Leipä: itse tehty saaristolaisleipä



Ruoka:  Silja Linen risotto. Niin taivaallista. Mutta omatekemä lasagnekin käy. Ja sushi.

Jäätelö: Ben & Jerry´s. Lidlin vastavat kelpaavat myös hyvin.

Karkit:  Haribon vampyyrit. Ja Ahlgrenin bilarit Salmiakkina ja suklaana

Sänky: ISKU

Lakanat: FInlayson, sitten oli joku uusi merkki... Kaikki käy. Ulkonäkö ja mukavuus ratkaisee.

Kampaaja: Anoppi hoitaa

Päivälehti: iltalehti

Lehti: Kotivinkki


Tässä mun merkit. Jos innostuit, nappaa mukaan ja linkka omasi kommenttiboksiin! 

Ihanaa uutta viikkoa murut! Mun viikonloppu oli ihan mahti. Kertoilen siitä myöhemmin. Nyt nukkumaan.
post signature

Kommentit