tunnustan, mä sorruin

Niin siinä sitten kävi, että sorruin. Nimittäin ale-löytöön. Viime viikolla (oliko se silloin?), himoitsin kevääksi jakkua... Ja kas vain. Kohtalo puuttui peliin. Oltiin koko perheen voimin vaateostoksilla lauantaina. Ja siellä se oli. Henkkamaukan alerekissä, viiden euron hintaan. Olin katsellut tätä samettijakkua jo muutama viikko takaperin. Kannatti odottaa!! Jakku sopii passelisti ainakin mun raitamekkojen kaveriksi. Ja farkkujen.

oho, hintalappu on vielä kiinni.
ei anneta sen häiritä





Kevät olen niin valmis!

Niin. Ja tämä toinen jakku (?) on löytö ebaysta. Se on mun hippajakku. Aika omasta tyylistä poikkeava, mutta ihanan rock. Nyt puuttuu vaan bileet joihin kiskaista tämä päälle! Onneksi tiedossa on, myöhemmin tänä vuonna, ainakin yhdet juhlat joihin tämän voi laittaa päälle. Järkevää tai ei, mutta siellä kaapissa se nyt nököttää...




Bonuksena vielä kuva tuosta alustopista. Se on henkkamaukalta. Ja juuri sellainen sopivan asiallinen, mutta rento. Tämän kevään uutuksia sekin.


Eiköhän tässä tullut "selfie" kuvia ihan riittämiin hetkeksi. Seuraavaksi jotain muuta aihetta.

Jaahas, nyt etsimään leipomisohjeita. Saan huomenna työkaverit kylään. Jotain kivaa pitäis leipoa. Arvatenkin suklaista :D


post signature

Kommentit

  1. Moi! Mitkäs noi farkut on? KIvat takataskut! Ei jakutkaan huonoilta näytä, ollenkaan... loistoalelöyty :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi,
      farkut on alelöytö Kappahlista viime syksyltä. Ne on ne DIY paikkausfarkut joihin käytin superliimaa :D Mutta ovat onneksi pehmenneet pesussa. On yhdet mun suosikkipökistä. Ja ihan samaa mieltä, loistavat oli alelöydöt!

      Poista

Lähetä kommentti