arkea, ei kummempaa

Moi,

mitäs sulle kuuluu???

Mulle ei arkea kummempaa. Ei siis mitään kovin inspiroivia postausaiheita. Ketään tuskin oikeasti kiinnostaa lukea pyykkivuorien selvittelystä, siivouksesta, ruuanlaitosta ja lapsien kanssa puuhastelusta. Ja sitten samasta rumbasta uudelleen... Perusarkea siis parhaimmilaan. Ja tästä mä tykkään. Oman osansa tietty tuo nuo vaitiolovelvollisuusjutut... On vähän vaikea kirjoitella arjesta kun valtaosa siitä on sellaista,  "eijulkaisukelpoista".

Nyt viikonloppuna ollaan puuhasteltu pihatöiden parissa. Myös auto on siivottu (hetkeksi, huomenna se on taas kuin hiekkalaatikko).  Samalla kun istuskeltiin tuossa patiolla syömässä, tuli mieleen tuhat ja yksi ideaa (pihaan liittyen siis).. Montako niistä on toteutuskelpoisia on sitten ihan eri juttu. Mutta just nyt pieni mööpeliralli oli tosi hyvä juttu. Ja tästä saa kiittää mun miestä!

viikko tiivistettynä
huom! shortsikausi korkattu (WTF, huhtikuussa!!!!)


Tähän viikoon on pääsiäisen lisäksi mahtunut myös kahvittelua ja parit babyshowerit. Kummassakaan ei ollut kameraa mukana. Joten ei kuvia. Ja sitten sitä perusarkea lisää..

Ensi viikolla onkin vappu ja uusi kuukausi. Niin se vaan aika menee. Ihan ihme juttu :D Pieni matkakuume mua vaivaa edelleen, katsotaan keksitäänkö me siihen jotain lääkettä. Ja sitten pitäis löytää lapsenvahti jostain... Olis niin siistiä päästä miehen kanssa kaksistaan johonkin. Olisko vapaaehtoisia????

Tämmöstä mun sunnuntaihin! Nyt saunanlämmityspuuhiin.. Ja syömään lasagnea. Alakerrasta tulee ihan sairaan ihana tuoksu nimittäin :D

Kommentit