arjen viemää...

moi,

viikko on taas vierähtänyt jonnekkin, sitten viime postauksen. Arki vie vaan aika tehokkaasti mukanaan. Ne perussetit;työt, harrastuskuskaukset, kodin siivoaminen, ruuanlaitto. No kyl te tiedätte. Sairastupa on onneksi tältä erää sulkenut ovensa ja nyt on katseet kohdistettu jo tuleviin juttuihin. Seuraavat kolme viikkoa kalenteri näyttää jokseenkin täyteen ahdetulta. Ohjelmaa on aina kaverisynttäreistä risteilyyn. Ja kaikkea siltä väliltä!!!  Johonkin väliin olen päättänyt änkeä myös omat liikuntakerrat. Vaikka sitten iltamyöhään. Jotain mun myöhäisistä liikunta-ajankohdista kertonee herra kuusveen hetki sitten lausuma..

klo 20.20 "äiti, ootsä menossa Elixialle?? (olin tuomassa reissukassia lasten nukkariin)..

Eilen tosin olin vielä klo 21 maissa hiihtoladulla... Että oishan tässä vielä puol ysin aikaan ehtinyt urkkaamaan,






Mitäs teidän arkeen? Yritän taas jossain kohdin päivitellä blogiakin... Toivottavasti nähdään ennen ensi viikkoa!

Mä lähden nyt sohvalle tuijottamaan "ensitreffit alttarilla ohjelmaa". oon jäänyt siihen ihan totaalisen koukkuun.



Ps. ihan niin aktiivinen en sentäs ole ollut, että ikkunat olisin pessyt...

Kommentit

  1. Kivoja juttuja sinulla tulossa :)

    Täälläkin kiiruhdetaan pää kolmantena jalkana, joskus olen tainnut miettiä, että en mä kyllä muuta osaakaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ne kuuluisat ruuhkavuodet sullakin :D Me &I tapahtuma vaikutti ihan huipulta! Joten ei sullakaan huonoa ohjelmaa ole ollut :D

      Ja joo, nyt on kalenterissa harvinaisen paljon hauskoja juttuja. Tosin ne synttärijutut on eskarilaiselle. Mutta kuitenkin :D

      Poista
  2. Hiihto"loma" koostuu siivoamisesta, kouluhommista ja sukulaisista. Aika lailla aikataulutettu viikko siis!
    Mutta enköhän ehdi bloggaamaankin vielä tässä kevään aikana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kunnon loma sulla :D Sori että huomasin kommenttisi vasta nyt!

      Poista

Lähetä kommentti