hulluttelua...

Minä, kuten varmaan moni muukin (nainen) on viime päivinä aktiivisesti selaillut stockkan hullujen päivien kuvastoa..  Siellähän olisi ollut vaikka mitä ihanaa (raitaa...). Mutta. Tänä vuonna olen saanut pakkomielteen taupen/beigen värisestä laukusta. Niitä oli kuvastossa muutamakin. Tässä mun poiminnat.


Huomenna, heti aamusta on oltana kärppänä paikalla jos meinaan sen beigen veskan kotiutaa. DKNY:n laukku olisi i-h-a-n-a. Mutta. Hintalappu (159€) saa miettimään. En ole myöskään ihan varma onko väri liian tumma. Globalin nahkalaukku olisi yli puolet halvempi. Ja väri vaaleampi. Mutta kyllä kalliimpi laukku on jotenkin nätimpi. Täytyy tosissaan harkita yön yli. ja ehkä skipata kummatkin laukut.  Kuvastossa oli myös keinonahkalaukkuja.. Ehkä sitten sellainen. En tiiä.

Lisäksi ajattelin tilata lapsille kengät, ihan tarpeeseen. Uskon vakaasti että kevät tulee ihan just. Tarralenkkareille (Goretex) on ihan pian käyttöä.

Sellaisia mun listalla.

Meinaatko sä käydä hulluilla päivillä (virtuaalisesti tai oikeesti)?

Nyt mä meen iltapalalle ja kohta nukkumaan. Pus.

Kommentit