löytöjä

Sunnuntainen kirppisvierailu oli taas tosi onnistunut!  Löysin ihania juttuja. Ei niinkään tarpeellisia, mutta ihania ja edullisia päivityksiä keväiseen vaatekaappiin!


Erityisen tyytyväinen olen ison kuvan löytöihin. Sinapinkeltainen paita on "niin mua" ja huivi on kaunis! Myös punainen hame on ihana. Olen etsinyt vastaavaa sinisenä, mutta oikeastaan punainen tuo ihanasti piristystä vaatekaappiin. Ajattelin yhdistää sen raitapaitaan ja ruskeisiin sääriin. Ja ballerinoihin. Aika hyvä!!!  Valkoinen mekko tarvitsee tuunausta osakseen. Se on mulle vähän liian väljä. Ajattelin sitä tosin ihan rantamekoksi... ja ehkäpä avarat kainalot ei haittaa jos alle laittaa tuubitopin? Hinta oli huimat 1,5 euroa joten pieni heräteostos ei tehnyt isoa lovea lompakkoon.

Farkuista ja farkkuhameesta ei ole mitään kerrottavaa. Niitä ei vaan voi olla liikaa. Oikeassa alakulmassa oleva kollari on tosi kaunis leikkaukseltaan. Tuo shaalikaulus tuo siihen kivasti ulkonäköä.

Tällaisia löytöjä tällä kertaa. Nyt yritän (taas) pistää shoppailut tauolle.

***
Tänään on ollut tehokas päivä. Olen ehtinyt nauttimaan ihanasta säästä (suoritettiin uuden pomp de luxin puvun testausta) ja siivoamaan koko huushollin. Jotexin pakettikin tuli eilen, joten tein pientä sisustuspuuhastelua... Tällä erää säästyttiin kuitenkin mööpelirallilta!!!  Loppu illaksi luvassa on saunomista ja ehkä pari jaksoa House of Cardsia. Kiva päivä siis!

Mitäs sun viikonloppuun?

ps. yritän ehtiä huomenna kuvailemaan mun uutta laukkua, jonka ostin silloin laivalta. Ja vähän olkkarin päivitetystä ilmeestäkin ajattelin postata. Jos vaan ehdin kuvata huomenna.

Kommentit

  1. Kivoja loytoja oot tehny. Varsinkin toi punanen hame ja valkonen mekko.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti