kannattiko ?!?

Sitä mä vaan, että olikohan kauhean kannattavaa hillua viime viikonloppuna paljain nilkoin. Ainakin jos ottaa huomioon lopputuloksen? Olin nimittäin maanantai-illasta aina eiliseen saakka kipeänä. Ok, vatsaflunssa ei tietysti tuosta vähissä vaatteista heilumisesta johtunut, mutta kuume ehkä kuitenkin?

Mitä tästä opitaankaan? Että pidetään ne vaatteet vaan kiltisti päällä... Sukkahousut jalassa ja pipo päässä. Ja sitä rataa...  No, nyt kuitenkin jo olen paremmassa hapessa. Vähän on ällö ja voipunut olo vieläkin, mutta eiköhän se tästä helpota viikonlopun aikana. Ja tänään sentäs pääsin jo töihin.




Viikon suunnitelmat menivät siis totaalisen uusiksi. Kaikki sovittu ohjelma vaihtui sohvanpohjalla makaamiseen. Seuraksi valikoitui ylen aupair- ohjelma. Ihan parasta viihdettä. Ja tunnustan, että taisin mä vähän parkuakkin sitä ohjelmaa katsoessa. Syytän tästä kuumetta.

Enivei. Täällä ollaan taas. Sitä laukkuhaavepostausta tulossa seuraavaksi. Eräs lukijoista kaipaili esittelyä siitä hullujen päivien veskasta. No, sellaista en voi kirjoitella koska laukku palasi takaisin lähtöpisteeseensä. Me ei oltu vaan "match made". Jos ymmärrätte.

Mitäs sun viikonloppuun kuuluu? Mä meen huomenna vihdoinkin ostamaan ne rillit. Ja sitten ois sitä perinteistä huushollaamista ja muksujen kanssa touhuamista. Siinähän se.

*pus*

Kommentit