kevään suosikit- omasta vaatekaapista

Heissulivei!


Perjantain ja sateisen illan kuluksi otin kameralla muutaman kuvan mun kevään suosikeista. Pääasiassa vanhoja juttuja, mutta mukana myös yksi uusi juttu.


Trenssin hankin kirpparilta viime keväänä. Pohdin pitkään, olenko trenssinainen vai en. Ja tiedättekö, taidan olla. Trenssille on ollut käyttöä kivasti. Olenkin miettinyt, että sitten kun joskus aika tästä takista jättää, hankin uuden ihan kaupasta. Eli siis joskus muutaman vuoden päästä :D



Maiharin esittelinkin silloin tammikuussa (siis apua, ostinko kevättakin jo silloin?). No, hyvä ostos sekin. Passeli niihin päiviin kun vaatetta on syytä mahtua alle reilummin (=eli nyt, meillä on edelleen tosi tosi viileää).  Rento valkoinen paita ja farkut tuntuu kivalle yhdistelmälle just nyt!


Ja se uutuus. No se on tietenkin "the laukku". Elämäni varmasti kallein muovikassi.  Olen niin rakastunut laukkuuni, että en todellakaan aio koko kesänä käyttää mitään muuta laukkua, jos mulla on vähänkin kantamuksia. Mies (ja varmaan myös työkaverit), piti mua hiukkasen kahjona kun ostin tämän. Mutta ei haittaa mua. On se vaan niin ihana.


Nyt vaan puuttuu enää ne kevätkelit. Sitä odotellessa!

Huomenna onkin tiedossa super kivaa ohjelmaa, kun pääsen istumaan iltaa ystäväni kanssa.

Oikein ihanaa viikonloppua sulle!

Kommentit

  1. Onpa kiva laukku... mikä se on ...ja mistä? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Laukku on by malene birgerin "grineeh". Näitä myy ainakin bootz.com

      Poista

Lähetä kommentti