voihan vappu!!!

Moi,

ja oikein hyvää vappua! Mites se on sujunut?



Me ollaan nautiskeltu koko perheen voimin yhteisistä hetkistä tivolivisiitin muodossa. En ollutkaan koskaan aiemmin käynyt Jyväskylässä tivolissa (ja tivolissa muutenkin olin vasta tokaa kertaa, huvipuisto kun ollut lapsuudessa se juttu...). Oli kyllä kerrassaan mukava reissu. Ja tästä tuleekin meidän perheen perinne (jos säät vaan sallii)! Lapset oli härveleistä tietenkin ihan huumassa. Mä tykkäsin katsella ihmisiä :) Ja pohdiskelin, että aikamoinen elämäntapa toi tivolityäläisen elo.

Ollaan myös syöty masut pullolleen herkkuja! Ihan niinku vappuun kuuluukin! Melko täydellinen on siis ollut meidän vappu. Vielä kun olis joku ystäväperhe lähempänä niin vois jotain juhladinneriä harrastaa! Mutta näillä mennään.

Huomenna sitten vähän normaalimpaa elämänmenoa. Ainakin mennään salille. Herra kohta seittemän vee tarvitsee myös uuden polkupyörän. Ja sellanen on luvattu synttärilahjaksi.. Pitäis vissiin mennä ostamaan se. Olen myös jossain höveliyden puuskassa luvanut hänelle puhelimen kun täyttää 7-vuotta.. Eli liittymäostoksille pitää mennä myös. Sitten tehdään niitä mun "suosikkihommia", pihatöitä. Ja ajattelin taas myllätä vaatekaappini ja heittää sieltä veke kaikki kulahtaneet yöppärit yms. Tämäkään ei lukeudu mun suosikkihommiin.

Nyt kuitenkin nautiskelemaan vapaapäivästä!



Kommentit