Suosi suomalaista?

Hei hoo! Mun piti postailla teille päivästä mun kanssa. Mutta arvatkaa mitä kävi. Muistin kuvata juttuja noin iltapäivään asti. Ja sen jälkeen unohdin koko homman. Oho. No, eipä siinä päivässä mitään kovin kummallista ollut. Taidan yrittää toteutusta taas joskus.

Mulla on täällä kovat pohdinnat päällä. Olen siis päättänyt ostaa sen mustan laukun. Olin jo melko varma, että ostan sen MK:N laukun sieltä Barcelonasta. Mutta sitten törmäsin tähän.


kuva marimekko

Marimekon musta nahkainen minimatkuri on kuvassa. Jokin siinä mua puhuttelee. Ja se on livenä kiva (kävin maanantaina hiplaamassa). Mutta, laukku ei ehkä kuitenkaan ole niin kiva kuin MK:n(jota en ole siis livenä nähnyt). Pitäiskö nyt kuitenkin suosia Suomalaista? Paitsi, että laukku on tehty intiassa. Eli ei kauheen suomalaista sitten kuitenkaan.  Hinta olis 50 euroa halvempi kuin siinä toisessa. Ja toisaalta. Marimekko on aika ajaton merkki. Taas mä rupeen siis pihistelemään. Huomaatteko...

No. Onneks mulla on tässä aikaa pähkiä. Ennen reissua en tee mitään laukkuhankintoja (enkä muitakaan).

Mutta, kumman sä ostaisit?


Loppuviikko näyttää kalenterin osalta melko haipakalta. Palaillaan siis asiaan ensi viikolla!

ps. otin muuten aulasta jo kuvat. Kunnes eräänä päivänä suoritin mööpelirallia. Eli nyt mun pitääkin ottaa taas uudet kuvat :D

ps2: pari Me&i:n trikoojakkua etsii uutta kotia, samoin pari paitaa.. Jos oot kiinnostunut kerron mielelläni lisää!

Kommentit

  1. Kiva toi Marimekko, mielummin ehkä ostaisin sen, kun MK:n mikä on kaikilla. Mutta kannattaa ostaa se mikä eniten tuntuu parhaalta. Viis hinnasta.
    Pari sellaista ehkä hankintaa on jäänyt vaille käyttöä kun en ole ostanut sitä mikä eniten miellyttää, ja valinnut hinnan mukaan.
    Jee, jään odottelemaan kuvia!

    VastaaPoista
  2. Mä oon kansa ruvennut vähän taipumaan tohon marimekkoon.. Mutta täytyy mallailla rauhassa.. Taidankin mennä taas huomenna hiplaamaan tota marimekkoa.

    Kuvia tulee kunhan teen päätöksiä laukun suhteen :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti