Barcelonan löydöt!





Mulla oli pari juttua "mä haluun" listalla, kun käytiin Barcelonassa. Halusin löytää ihanat korkkarit tai baltsut. Lisäksi olin kehittänyt pakkomielteen muhkeaan harmaaseen huiviin.

Homma osoittautui oletettua haastavammaksi. Ihania kenkiä en löytänyt millään. Hyllyt olivat täynnä talvikenkiä. Unelmakorkkarit jäi ostamatta. Niitä täytyy etsiskellä sitten keväällä. Mitä tulee siihen huiviin, oli juuri "the" huivin löytyminen erittäin haastavaa! Ei kuitenkaan syytä huoleen, en joutunut palaamaan kotiin ilman huivia! Ihan harmaata yksilöä en löytänyt, mutta muhkean ja ihanan kylläkin. Tähän hätään en huivin merkkiä löydä, mutta voin kaivella tiedon myöhemmin.

Toinen talvinen löytö ( miten urpoa on muuten ostaa talvikamppeita jos ulkona on +20?) on hattu. En ole aiemmin hatuista piitannut, mutta tämän nähdessäni kolahti! Kun vedän hatun päähäni mulle tulee tosi ladylike olo! Sekä huivi että hattu odottelevat vielä viileämpiä kelejä!

Mites siellä on isänpäiväviikonloppu sujunut? Mä oon kuluttanut lähinnä sohvanpohjaa, sillä olen ollut eilisestä saakka kuumeessa. Yäh. 

Kivaa isänpäivän iltaa sinne ruudun toiselle puolelle!




Kommentit