sä huusit mun nimee!!!!




laukku / ei merkkiä
kollegetakki, housut ja aluspaita / House Of Lola



Sellainen tunne mulla tuli siellä laivan muotikaupassa, kun näin sut. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Ja nyt sä oot täällä. Ihana, käytännöllinen nahkalaukkuni. Olit edullinen, se joudutti meidän yhteiselon alkamista.

Tarkemmin sua tuijoteltuani huomasin, että sulla taitaa olla sisarus jossain maailmalla.... Tämän ja sun yhdennäköisyys on aika iso... mutta ei kai se haittaa. Olet kuitenkin oma yksilösi. Haaveilin sun kaltaisesta yksilöstä pitkään. Ja nyt sä oot mun. Vain mun.



Oi laukkuni mun !!

ps. ihanan ristiriitaista postata laukkuhankinnasta, kun on juuri hehkuttanut sivistyneen ja aikuismaisen rahankäytön ja ostelemisen puolesta.
Ps2: hankinta suoritettu vuonna 2015!
Ps3: pitkästä aikaa myös asukuvia! (kuvan neuletakki ja housut huusivat myös mun nimeäni aikanaan...)

Kommentit