seuraavana ostoslistalla

kuva/ By malene birger

moi moi,

muksaa perjantaita! Niin vaan on viikko mennyt rivakkaan tahtiin. On ollut miikkarikutsut,  vähän toisenlaista iltamenoa ja sitten sitä perusarkea. Onneksi on pari vapaapäivää edessä. Saa vähän huilia. Huomenna mennään esikoisen kanssa laskettelemaan! Toivon liukkaita laskuja :D Ja mukavaa laatuaikaa esikoisen kanssa.

Voi minkä meninkään tekemään tässä päivänä eräänä. Niin. Kävin by malene birgerin nettikaupassa (älkää kysykö miksi). Ja siellä se oli. Mun dream bag! Vihreä grineeh kassi ( se alelöytö) on ollut ihan tajuttoman ihana. JA nyt sitten oli ilmestynyt the laukku. Arvatkaa kaksi kertaa meinasinko jo ostaa sen laukun itselleni. Mullahan kävi ko. laukku viime kesänä kokeilussa, mutta laatu oli ihan kakka. no nykyinen laukku on kestänyt (toistaiseksi ) hyvin. Mä niin haluan ton laukun. Mistähän saisi 300 euroa ylimääräistä? Äitienpäivälahjaksi? Ö-öö siihen on kolme kuukautta? Kyseessä on siis vihreän laukun isosisko, vähän suurempi koko.

Voi mua laukkuhöyrähtänyttä!

Tänään tuhlaan pennoseni kuitenkin johonkin ihan muuhun kuin laukkuihin. Meidän iltaohjelmassa on nimittäin lentolippujen tilaus. Tattadaa!!! Matkakohde on osimoilleen päätetty ja tänään kliksutellaan liput taskuun!

Ihanaa viikonloppua tyypit! Mitäs sulla on ohjelmassa?

Kommentit

  1. Tuo laukku näyttää kyllä ihanalta! Hinta on tosi tosi suolainen silti.
    Minulla on menossa jonkinlainen takkisekoilu, ja olen tainnut ostaa ehkä pari liikaa. Sen siitä saa kun makaa kolme viikkoa sairaana kotona, en edes muista mitä kaikkea olen tilaillut.
    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sekoilen myäs takkien kanssa.. Niitä multa löytyy joka lähtöön... Ehkä vähän liikaakin.
      Ja joo, laukku on ihana. Mutta se hinta. Just ja just raaskin ostaa -50% alesta sen edellisen.. Mutta tämä taitaa jäädä haaveeks.

      Poista

Lähetä kommentti