Miikkarin AW16 suosikit

Moikka moi,

me and i:n syksy-kausi potkaistiin viime viikolla käyntiin. Samalla alkoi mun toinen kauteni edustajana (jos tarkkoja ollaan niin tämä on ensimmäinen kokonainen). Syksyn malliston vaatteet ovat itselleni tosi mieluisia ja löysin joukosta helposti muutaman suosikin. Olen kyllä tosi onnekas kun saan hiplailla "työkseni" (tämä siis mun kakkostyö) näitä ihania vaatteita.

Alla muutama mun suosikki. Ihan kaikki kuvien vaatteet eivät ole oikee kokoa mulle, joten istuvuus ei ole ihan priima. Esimerkiksi tuosta korallista mekosta mulla on nyt oikea koko kaapissa odottamassa... Täytyykin napata siitä teille kuva :D


Tämä mekko (city dress) on mun lemppari koko mallistosta. Ostinkin tämän jo itselleni työvaatteeksi. Enkä muuten malta odottaa että saan tämän ihan oikeaan käyttöön... 


kuluneen kesän lempparihousut olivat fluid pantsit. Kuvassa niiden päivitetty versio

Tämä on myös tosi kiva, topin kanssa tai ilman.

tästä paidasta en ensin tykännyt, mutta nyt olen melko varma että tämä muuttaa mun kaappiini kauden jälkeen... Ja noi farkut. Ehkä parhaat ikinä. Kuva ei tee oikeutta... Netissä on parempia kuvia



Löytyykö joukosta sun suosikkeja? Yksi suosikki jäi vielä puuttuumaan kuvista... Se on yksi harmaa takki. Siitä lisää tuonnempana.

Kommentit