Kolme asiaa

Tässä syksyn mittaan blogeissa on kiertänyt hauska "3 asiaa" postaus. Päätinpä mäkin tehdä nyt omani. Tässäpä tulee mun vastaukset: 

3 asiaa, joista pidän…
- käsilaukut
- shoppailu
- liikunta



3 asiaa, joista en pidä…
- en tykkää nalkuttamisesta. Siis siitä että mulle nalkutetaan tai vittuillaan.
- aikaisista herätyksistä
- liian tiukoista aikatauluista

3 asiaa, joita tein viikonloppuna…
(nämä vastaukset on viime viikolta)
- kävin uimassa minityypin kanssa
- söin karkkia
- huilasin

3 asiaa, jotka osaan…  
- osaan laulaa, hyvin
- suunnitella ja organisoida matkoja
- innostua asioista ja myös toteuttaa ne

3 asiaa, joita en osaa…
- en osaa olla haaveilematta liikoja.
- en osaa elää hetkessä
- olla säästäväinen. Mulla on kyllä säästöjä, mutta rahaa myös menee.

3 asiaa, jotka haluaisin osata…
- hah. Taskuparkkeerata auton. Se ei multa edelleenkään luonnistu.
- elää paremmin tässä hetkessä
- olla onnellinen siitä mitä just nyt mulla on

3 asiaa, jotka minun pitäisi tehdä…
- tehdä vähän laskelmia ja listoja :D ja jumpata
- järjestellä koti. Just nyt kaikki on melko hujan hajan.
- uusia me and i kutsuja pitäisi saada jostain taiottua.

3 asiaa, joista stressaan…
- raha-asiat
- myyntihommat
- kodin epäjärjestys


3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan…    
 - kunnon juoksulenkki / ohjattu jumppatunti
- ystävien kanssa vietetty hetki
- lasillinen viiniä ja hyvä telkkuohjelma

3 asiaa, joista puhun usein…

- hah. No AliExpressistä tehdyt löydöt on aika usein kielenpäällä
- ensi kesän lomareissu (mieheni on jo niin kyllästynyt kuulemaan tästä)
- me and i:n vaatteita taidan mainostaa ihan vähän väliä

3 asiaa, jotka puen mielelläni päälle…
- jonkun siistin college-jakun
- strech farkut
- jonkun kivan mekon


3 asiaa, joita en pue päälleni…
- napapaita
- kankainen bomber takki (siis sellainen pilotti)
- tuulihousut









3 asiaa, jotka haluaisin hankkia vaatekaappiini…
- jonkun viehkon alusasun ;)
- poncho olis myös kiva (olen alkanut lämmetä tälle ihan hiljattain)
- laadukkaan duffelitakin

3 asiaa, joista unelmoin…
- siitä kolmannesta lapsesta
- vanhasta talosta maalla (kävin kuluvan viikon perjantaina mun unelmien talossa. En kestä miten ihana se oli! )
- jostain ihanasta löhölomasta auringossa



3 asiaa, joita pelkään…

- että asiat menee perseelleen
- jollekkin mun läheiselle tapahtuu jotain pahaa
- sairastun itse johonkin vaikka syöpään tms.

3 asiaa, joita toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa…      
- toivon että tietyt asiat vahvistuvat suuntaan tai toiseen (ihanan salamyhkäistä, I know)
- toivon että autotalli valmistuu aikataulussaan ja saadaan koti järjestykseen
- että päästään miehen kanssa kahdestaan reissuun

Mitkäs sun kolme vastausta olis kysymyksiin? Nappaa tästä itsellesi mukaan tämä kiva kysely!

Mä oon kuluttanut sunnuntain (ja koko viikonlopun) kaikenlaisia varasuunnitelmia tehden. Tekin saatte ehkä aikanaan tietää mihin ne liittyy.. Mutta sanotaanko näin että tässä on ollut Plan B:lle vähän hommia :)

Nyt tekemään rieskoja ja sitten kotijumpan pariin.


ps: postauksen kuvat on kaivettu arkistomapeista! olen ollut viime aikoina tosi laiska valokuvaamaan.

Kommentit