mutsiasu

moikka,

en muista koska viimeksi olisin postaillut ihan ehdan "päivän asu" - kuvan tänne blogiin. Mutta nytpä teen sen. Tänään sattui päälle sen verran kiva asu, melko tyypillinen mulle, että halusin tallentaa tämän myös blogiin. Tämän päivän asu on oikea mutsiasu. Mukava, trikoinen ja sisältää tunikan + leggarit. hih.

/ trikoojakku house of lola
/tunika me and i

/ huivi me and i
/takki ellos
/laukku Tommy Hilfiger
/ Nilkkurit H&M  


Asusta sen verran, että tuo musta trikoojakku (joka on muuten super hankala kuvata) on löytö Facekirpparilta, samoin tuo tunika. Lolan jakusta olen haaveillut tosi kauan ja nyt vihdoinkin löysin omani sopuhintaan. Olen vähän myöhäisherännäinen eläinkuosin suhteen. Mutta tänä syksynä olen uskaltanut sitä omaankin vaatekaappiin hankkia, pieninä ripauksina tosin.  

Löysin kuin löysinkin mustat nilkkurit. Hennesin ja Mauritzin lastenosastosta on tainnut tulla mun vakkari kenkäkauppa.. Koskakohan sinne tulis jotain fiinejä korkkareita. Mutta nahkaiset nilkkurit on tosiaan sieltä.  Laukku on ihan uusi. Tilasin sen kokeilumielessä (selityksiä selityksiä) ebaysta, koska halusin tietää miten tavara tulee USA:sta. No hyvinhän se tuli ja tullauskin sujui oikein mallikkaasti.

Simmonen asu tällä kertaa.

Nyt rupean rustailemaan pienimmän vasulomaketta. Se olis vielä yksi työpäivä tälle viikolle ja sitten onkin hyvin ansaittu viikonloppu!

moi taas!

Kommentit